طراحی سایت

قالب وبلاگ

کل کل سرخابی ها

طراحی سایت


کل کل سرخابی ها
 
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 دی 1391برچسب:, توسط 
سلام!من دل آرام،مدیرجدید استقلالی ها هستم.علاوه بر استقلال طرفدار تیم های بارساو منچسترهم هستم و سعی می کنم تند تند آپ کنم وپستای جالبی بذارم.دنا هم سرجای قبلی خودش،کارشو انجام میده.خوشحال میشم نظراتونو درباره مطالبم بدونم واگه چیزی کم وکسر بود،حتما بهم اطلاع بدید.فعلا تا بعد...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 270679
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •